onsdag den 6. februar 2008

Besøg Hos Aalborg Scrapperne.

Så i dag, hev jeg en veninde med ud, for at sige hej til Aalborg Scrapperne. Dét var meget hyggeligt, og jeg tror da ikke at det var sidste gang, vi kigger der forbi. Jeg var da godt nok noget genert, (dog slet ikke så meget som det ku have været) men det var jo også nye mennesker - så tænker næste gang vil gå noget nemmere.. :D hehe


Fik min veninde til at tage billedet her, så hun kunne desværre ikke være med på det.. hehe
Dét er altså bare så FEDT at man kan mødes med nogen, om den store fælles hobby man har..
Og jeg vil da klart anbefale andre i Aalborg og omegn at kigge forbi, men kig da nærmere på deres egen blog; http://aalborgscrapbooking.blogspot.com/

1 kommentar:

Betina Olesen sagde ...

Hejsa

He heh he ......sjovt billede.....

Tak for sidst, hyggeligt at have jer på besøg, selvom vi jo ikke var så mange.
Det med generthed er du ikke den eneste der lider af, men prøver at overinde det hver gang jeg møder nye mennesker, og som regel går det jo.

Håber at se jer, 2 el. 3 mand næste lørdag, det kunne være så hyggeligt.

Hygge fra Betina