fredag den 25. april 2008

Stille Og Roligt!!

Jah - der er ikke så meget scrap at vise denne gang - men dét nu heller ik fordi det gør noget.. Der er et par småprojekter som jeg er i gang med, men udover det så står det lidt stille.. hmm :P


Inde på scrapkatten er der "Gyddas månedlige udfordring" - den for April måned er jeg med i, og jeg har fået grønt lys fra Gydda, da jeg var i tvivl om, om jeg havde gjort det rigtige, men det havde jeg - så super dejligt. Jeg må ikke vise det til efter vinderen er fundet engang i maj, men jeg glæder mig rigtig meget til at vise den, og til at få kommentarer på den, da det er noget helt nyt for mig denne gang.


Også inde på scrapkatten, er der BOM udfordringer, og den 5. som er igang nu, har sat mange tanker igang, da det handler om at scrappe noget fra dengang vi gik i skolen, og i den retning. - Og dét er ikke en nem opgave for mig, men heldigvis er det opgaver man kan lave til hver en tid, men de gamle billeder er i hvertfald fundet frem.


Jeg har mange ideer og billeder af LO inde i hovedet, som jeg gerne vil lave, men jeg syns jeg mangler billeder til det - MEN jeg vil ikke fremkalde flere før jeg får brugt nogle flere af de mange mange hundrevis der ligger rundt omkring. Syns dog jeg hele tiden mangler ensfarvet karton til mine baggrunde... ØV :P


Nå - vi ses måske ude i scrappeverden...? :D

1 kommentar:

Thanni sagde ...

Jeg glæder mig til at se hvad du har fundet på til Gyddas udfordring :)...hmm.jeg burde vist osse til at kigge lidt på div. udfordringer, men inspirationen er der ikke lige pt. men det kommer nok igen :)