mandag den 12. maj 2008

Duften Af Sommer..

Der er gået lidt blomster i den for os her.

På en ellers kedelig altan har vi nu fået plantet nogle blomster, og nu glæder jeg mig ellers til de lune morgner hvor vi kan komme til at spise vores morgenmad derude også. Når klokken når over middagstid er det som regel ikke til at være på altanen da solen skinner lige ind, så - måske en parasol kunne hjælpe der? Men aller først har jeg dog bestemt at jeg vil invistere i noget grønt græs til gulvet derude - det er så kedeligt.
(det gørnne græs er et guvltæppe man kan få:) og så en rengøring ville kunne gøre underværker derude også.


Her er lidt blomster billeder...


Blomsterne ud over altanen..




Blomsterne på altanen..




Og så var der en enkelt tilbage...

PROJEKT SOLSIKKE:

Min datter og jeg er ved at lave et forsøg
med solsikker. Vi har plantet 4 frø i 2 potter
indendørs. De står i vindueskarmen, og allerede
på 3 dage er der en enkelt frø der er blevet til det
der kan ses her på billedet.
Spændende om det lader sig gøre at få dén til at vokse sig stor. :D


Ude på altanen har vi også plantet 3 solsikkefrø
i denne altankasse. Der er dog endnu ikke tegn på
noget som helst, men vi holder godt øje med det.

(har jeg fået fortalt at SOLSIKKER er min yndlingsblomst?)

Mors Dag i går fik jeg denne skønne pakke
af mine børn. Jeg ELSKER blomster
- ISÆR SCRAP BLOMSTER -
og clear stamps er jeg total vild med
så denne gave blev jeg rigtig glad for.

Tusind tak til mine 2 skønne trolde!
JEG ELSKER JER!

Varme tanker til jer alle derude...

:)

2 kommentarer:

Thanni sagde ...

Sikke da en dejlig pakke du fik af dine unger :) - og skønt med blomsterne du har fået plantet, det gi'r noget sommerstemning :)
Held og lykke med solsikkeprojektet - så må du vise nogen billeder hen ad vejen så man kan følge med ;)

Lotte sagde ...

Hvor ser det skønt ud i din altankasse.. Pøj Pøj med solsikkeprojektet, jeg glæder mig til en opfølgning på hvor stor den bliver.. Altså solsikken.. :D