fredag den 30. maj 2008

Hjemme igen..

Så er jeg hjemme igen. Dét var en super god tur, og Barcelona er en total fed by, så måske det ikke er sidste gang jeg kommer dér. :)
Vi fik oplevet byen med bus og på gåben, så der er meget jeg har fået set. (bla. gaudi's værker som jeg stadig er helt fascineret af) Men der vil komme mere om det, når jeg får fremkaldt billeder fra turen, og lavet en Barcelona scrapbog om turen. :)
Jeg vil dog lige dele dette med Jer:

Jeg fandt jo en scrapbutik i selveste Barcelona, og heldigvis lå den ikke langt fra hvor vi boede, så det kort jeg havde printet ud hjemmefra passede præcist, så butikken var nem at finde. :)

Her kan I se hvad jeg fik købt, som jeg altså bare MÅTTE have:

ScrapButik I Barcelona

Vinger (4 euro) og Blomster Med Glimmer (3,25 euro)

Lidt Papir (prisen kan jeg ikke huske)


Bogstaver (de 3 bagerste 5,15 euro) og (de 3 andre 6.65 (de var dyre Men synes de er fede)
Ure fra Heidi Swapp (2,40 euro)

"I butikken kunne man ikke købe alt det som de har på deres hjemmeside (det skal købes over nettet så), og nogle af de ting som er på hjemmesiden har en helt anden pris i butikken.

Her kan I tage et kig hvis I skulle være nysgerrige.. :)

http://www.scrapate.com/store/

----------------------------------------------------

Her kan I så se hvad der sker med SOLSIKKER når man ikke er hjemme i 4 dage:



De bliver vildt store de SOLSIKKER. De skal bindes op i morgen, så de ikke knækker på et tidspunkt. :D


------------------------------------------------


Da flyet i går var forsinket med 2 timer, var vi først i lufthavnen 23.30 i går, og da mine børn så gerne ville med ud at hente mig, har vi taget en fridag i dag, da klokken kom på den anden side af 01.00 før vi kom i seng i går.

Så dagen i dag er gået med at sove længe, pakke ud og se på de spændende ting mor (mig) havde købt med hjem, se på billeder, været på indkøb og få frisket altanen op. Bare en rigtig dejlig hyggedag, og aftensmaden blev selvfølgelig nydt på altanen. Super super hyggeligt. :)

(se mit grønne græs (gulvtæppe:)

Frk.Scrap - Vild med Barcelona!

5 kommentarer:

Thanni sagde ...

Dejligt at du har haft en skøn tur, og at du fik fundet en scrapbutik :)
Solsikkerne ser ud til at trives fint - så det bliver spændende at se hvor store de ender med at blive :)

Heidi sagde ...

Velkommen hjem igen :o) Lyder jo til det har været en kanon tur - og skønt med scrap handel :o) Rigtig lille hygge altan I har :-)

Anonym sagde ...

Hey og velkommen hjem til mere varme ! Det lyder som en skøøøn tur...og tænk at du fandt en scrapbix :O)Skønne indkøb.

Betina Olesen sagde ...

Dejligt at høre at du har haft en skøn tur.... ja, Barcelona står også på listen her... engang måske ;-)

Jeg er vildt imponeret over at du fandt en butik, og at være så heldig at den lå tæt på.... men skønne ting du har købt, englevinge stemplerne er da bare for lækre....
Hmmm... må vist hellere tjekke det link ud...

Hygge fra Betina

Anonym sagde ...

Hvor er den blevet hyggelig altanen... og fint med sådan et solsikkeprojekt.