fredag den 23. maj 2008

Lektie - Tid

Imens der var disney sjov og fredagsslik (+ 4 børn ) - fik jeg lige lavet dette LO.
Jeg "narrede" min datter til at skrive lektie-tid på et stykke papir, og så brugte dét som overskrift. Synes det giver noget andet, og mere specielt med hendes skrift. I teksten i højre side, kom jeg til at springe en linje over, men det er bare ærgeligt - og sikkert ik noget man alligevel ligger så meget mærke til.. Det som om der mangler et og andet på LO'et, men udover dét (hvad det end er) - så synes jeg nu det er blevet rigtig sødt/enkelt/flot.. :)

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Det er rigtig, rigtig sødt.... Og pyt med den der oversprungne linie - der er jo ikke noget ved det, hvis det hele er helt perfekt - altid ;o)

Thanni sagde ...

Synes det er et rigtig fint LO og fedt med datterens overskrift :)
Nix det perfekte kan man ikke bruge til så meget, jeg synes godt man må kunne se at det har vætret i "menneskehænder" :)