søndag den 18. maj 2008

Weekendens Cyber-Crop...

... Er nu slut.

Jeg vil sige TUSIND TAK til Marianne og Ragna, for at I vil gøre så stort et arbejde, for at vi kan "lege" lidt. Det har været rigtig sjovt, hyggeligt og lærerigt. Jeg er blevet inspireret meget, og synes det er fedt at se de mange forskellige bidrag til samme opgaver.
Absolut IKKE sidste gang jeg deltager i det.

Her kommer der så, hvad jeg fik lavet i forbindelse med Croppet:
Opgave 1: Party Girl


Opgave 2: Den Smukke Natur

Opgave 3: Med Dine Øjne
(vi skulle scrappe, hvordan en veninde så os med sine øjne)

Opgave 4: Umm... Pluk Selv

Opgave 5: Behind Blue Eyes
(vi skulle scrappe en sang, den var lidt svær)


Opgave 6 - 7 & 8 Fik jeg ikke lavet.



Der var ekstra opgaver, som var rigtig sjove, dem fik jeg også lavet.

A: Skrive 3 gode grunde til hvorfor man scrapper lige nu...
B: Ta et billed med din yndlingsting/LO...
C: Lav et til og fra kort / tag til fars dag.
D: Lav et Mini Criss Cross kort.
E: Find et LO du kan li fra en andens blog og link det.


Jeg ELSKER rub-ons

Mini Criss Cross Kort Til Min FAR!


Jeg vandt opgave 3 og 4.
Dejligt :)


Og selvfølgelig, skal I da se SOLSIKKERNE nu 10 dage gammel.


Cirka 10 CM er den største.

Solsikkerne der står udenfor.

Og NU står den så på oprydning,
ved ikke lige helt hvad det er min stue ligner!!
:D

3 kommentarer:

Thanni sagde ...

Hold da op - du fik nået en del til cybercrop! :)
Det er nogen skønne LO'er du har lavet - især kan jeg supergodt li' "Med dine øjne" og "behind blue eyes" bl.a. pga. din opsætning.
Og det ser da ud til at solsikkerne trives fint ;)

SCRAPbooktikken sagde ...

Hej LilleSØS

Hold da op, hvor du fik scrappet i weekenden. Det er nogen flotte LO du har fået lavet. Bare det var mig, der havde fået scrappet så meget. Men det kommer nok, jeg skal nok komme efter dig... *S*
Og tillykke med de to konkurrencer du vandt, flot flot....
HYGGE fra Lunte

Anne Bente sagde ...

ejjjjj så meget flot du dog har fået scrappet :)