søndag den 27. juli 2008

Mine Første Kort..

Så fik jeg lavet mine første kort. Hele 5 af slagsen.
Jeg tager gerne imod konstruktiv kritik, så
jeg kan blive endnu bedre. :)

Det første kort er dette:
Det er også det jeg er mest
tilfreds med.

Indeni

Kort 2, det drillede mig en del
og farverne snyder lidt her på
billedet, og jeg kunne ikke rigtig lige
finde på hvad jeg skulle sætte indeni.
Og gik helt i stå med det, da jeg gik
helt i sort da kagen skulle males,
så det er ikke helt færdigt endnu.
Kort 3, det er nu meget enkelt.

Indeni


Kort 4, synes nu den er meget sjov.

Indeni

Kort 5, havde lige en gørn "rest" som
jeg brugte til det her kort.

Jeg er nu tilfreds med resultaterne, nu når det er
de første kort jeg har lavet, og regner med at blive
bedre med tiden. ;D

5 kommentarer:

jane sagde ...

Sikke nogle super flotte kort du har fået lavet, det er godt nok imponerende af at det er de første.. hvis jeg skal komme med et par forslag, så ville jeg matte stempelmotiverne, sværte kanterne eller tegne "sting" i kanten.. for at fremhæve dem.
Ellers super super flot..
knus Jane

Charlotte Ravn sagde ...

De er da kanon flotte, sikke en fin debut! Dem kan du godt være stolt af! Som Jane skriver vil lidt sværte og "sting" lige give dem det sidste ekstra. Den er altså bare kær den edderkop!

Unknown sagde ...

Sikkw nogle flotte kort. jeg er vild imponeret over så flot de er dekoreret indvendig:0) (underforstået at de selvfølgelige også ser rigtig godt ud udvendig)

Betina Olesen sagde ...

Skønne kort du har lavet..... en super debut må man sige....

Sidder også selv og fedter med kort, men synes ikke helt jeg har fundet mit ståsted endnu...

Fedt at du kommer, så må jeg lige huske at have pakket både et ATC-kort og blokken til stempler ;-)

Hygge fra Betina

Heidi sagde ...

de er bare super skønne dine kort og mums nogle stempler :o))