lørdag den 6. september 2008

Cyber-Crop...

Så er cyber croppet inde på scrap katten overstået.
Jeg fik lavet hele 3 af opgaverne, til trods for jeg var helt
blank i går da det startede. Jeg sad i flere timer med papir
og pynt + billeder foran mig, men intet skete...
Så tog mig lige lidt sammen i dag, og så blev det da til 2 LO's.
Og en lille sød takse.

Jeg ved godt at ordet på dette LO er skrevet forkert.
Jeg sad længe og stavede både med G og med D men det
fungerede bare ikke rigtigt med D - og min far kom endda forbi,
og var helt sikker på det også var med G, så det blev det...
Det har vel også sin charme, at der er ord selv de voksne kan
blive i tvivl om hvordan staves.. :)
Min 1. Lagkage, er lavet helt specielt til min bedstemor.
Og hun kunne lide den, så jeg var/blev ret stolt den dag. :D


Og her er så den taske man skulle lave. Den er nu ret sød,
og kan jo bruges til mange forskellige ting.


Jeg vandt ikke noget denne gang, men pyt det gør ikke noget.
Jeg kom igang med scrap igen, dét er gevinst nok for mig.
Mange tak til Marianne og Ragna for et hyggeligt og inspirende crop!

3 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Søde LOer. Er helt vild med din taske

Kit Larsen sagde ...

Det er en superflot taske du har fået lavet.
Den blomst du har brugt er bare superlækker.

Ja, stavefejl har også sin charme.

Vibeke sagde ...

Så flot veske (taske) :)