onsdag den 10. september 2008

Den Smukkeste Blomst..

Nu er der endelig kommet lidt gang i scrap(ningen) igen, og
det blev så til dette LO i dag. Er rigtig glad for det, og synes det
er blevet super godt. Jeg lærer vist aldrig at "elske" min egen
håndskrift, men skidt pyt - man gør det jo så godt man kan.

Inspirationen til LO'et har jeg fået fra et scrapblad.
Det hele er tegnet med min hånd ( :D ) og efter et par
forsøg lykkedes det. Har malet med min datters yndlings farver og
så lige en enkel blå sommerfugl, for at få en lidt anden farve ind også.

Tak fordi du kiggede forbi,
og efterlad gerne dit fodspor under kommentarer...
:)

8 kommentarer:

Thanni sagde ...

Jeg kan godt forstå du er glad for LO'et - det er bare rigtig godt, og når det så tilmed er malet med yndlingsfarverne :)

Karina Beck sagde ...

Ov, synes da også at det er et super dejligt LO

Kit Larsen sagde ...

Neeej, hvor sødt. Det er bare et rigtig dejligt LO, men bliver helt glad af at se det...

Gitte Ottosen sagde ...

Rigtig godt gået, og modigt med håndtegnet doodling det har jeg slet ikke mod på.

Cowgirl sagde ...

Den blomst er da bare superb - bliv endelig ved med at bruge din håndskrift - husk den er unik

Unknown sagde ...

Jeg er dybt imponeret over at du har tegnet det i hånden, virkelig flot. Din håndskrift er da flot. det hele ser bare godt ud. :0)

Kreateten sagde ...

Smukt! enkelt og lækkert, men stadig skægt og tøset!

Tilte sagde ...

wow det er bare så flot og lækkert ;o)