onsdag den 5. november 2008

Tændstiksæske Julekalender..

Jeg havde inde på scrapsisters.dk set et link, til en der havde lavet en julekalender ud af tændstikæsker. Dén ide tog jeg til mig, og her kan I så se mit resultat:

Da jeg sammen med børnene forleden dag var oppe og købe tændstikker/æsker, kunne de ikke helt forstå hvad jeg dog skulle med dem, og jeg tror da også nok kassedamen kiggede lidt, det var trods alt også 48 æsker vi købte, + nogle helt små som jeg vil prøve at lave noget ud af også.
Det var nu sjovt at sidde og lave denne, og Emil synes da også den er ret sjov, og så kan han slet ikke vente på hvad der mon kommer deri. :D
Jeg vil lige nævne meget af pynten på kalenderen kommer fra en julepynt swap
jeg var med i på scrapsisters.dk
Det passede lige SÅ godt ind i det snetema jeg ville lave. :)

Så gælder det bare om at få lavet en til Linnea også. :D


Skulle du derude sidde og mangle et par tændstikker, så kast mig endelig en besked. :P

Jeg har brugt de mellem store æsker.

15 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Han er ret heldig, ham Emil. Hvor er den blevet flot.

Ps Tak for dit flotte vintage atc kort og ekstra guffet ; )

Else-DK sagde ...

Hvor er det en flot julekalender. Kan godt forstå sønnike ikke kan vente med at åbne sin.

Der må da kunne lave et par bordskånere af alle tændstikkerne. Hold da op der er mange. Eller ét stort bål til nytår.

Og så kan jeg se at juleswappen er nået ud ;-)

FrkScrap sagde ...

Hihi Ja Else, jeg har brugt en del af det der var i den swap, det passede lige til det sneagtige tema jeg ville holde hans kalender i. :D

Karina, selv tak for swappen/byttet. :D

Lotte sagde ...

Ej hvor er den bare blevet flot. Jeg kan godt huske jeg har set en how to do et sted, men hvor det kan jeg ikke lige huske.. Den bliver jeg da også nødt til at prøve at lave.. Heldige børn.. Bare man kan finde noget der kan være deri.. :D

wildau sagde ...

Hvor er den simpelthen blevet flot...super fint...og sikke kreativ du er...gid jeg havde tid til at prøve alle dine ideer af.

sonja sagde ...

hvor er den blevet flot,og vinteragtig.

Anne Bente sagde ...

ejjjj, hvor er den flot, jeg skal også ha lavet 2 stk

Vivi Renée sagde ...

Ej hvor er den bare flot og sød :)
Sådan en må jeg da prøve at lave på et tidspunkt :)
men hva gør man dog ved alle de tændstikker :)

Anonym sagde ...

IMPONERENDE stykke arbejde!!
Hvor er den floT!
/Kvittevit :)

Thanni sagde ...

Den er blevet rigtig fin - og en super idé...:)

Cowgirl sagde ...

Wau den er fin...

Heidi sagde ...

hvor er den blevet super flot og sikke da et arbejde ;o)
Tak for din hilsen på min blog candy - du er nu med i kampen ;o)

Unknown sagde ...

den ser bare flot ud. Sjovt nok kan jeg huske at min mormor havde lavet en kalender på samme måde, og det er vel nok 30 år siden. :0)

Tilte sagde ...

Den er bare så flot og lækker. Den skal jeg altså lige gemme til når Gus bliver større. Tak for inspirationen :o)

Nayheli sagde ...

Woooow!!! Beautiful work!!
Congrats for your blog.

Saludos desde México.