onsdag den 3. december 2008

3. december 2008

I dag får I derude et lille billed af nogle af mine engle.
Jeg elsker bare engle, og ka slet ik få nok af dem. :)

Og så selvfølgelig en lille sang fra julemanden ham selv!
Øj, der er kun den 3. i dag og jeg er allerede træt af ham, han spiller
ved hver eneste mindste bevægelse/lyd. :/ Godt han kan slukkes for,
men når så børnene tænder ham uden man ved det og han pludselig går i
gang, bliver man jo helt forskrækket. :D

Rigtig god 3. december til Jer derude. :)

6 kommentarer:

Marianne1972 sagde ...

Hi hi.. hvor er hans køn.. din julemand... og jeg forstår dig 100%... et chok kan man hurtig få. Og dine engle... hvor er de bare søde. :D

Anne Bente sagde ...

åhhhh, hvor ser det dog hyggeligt ud,du har sååå meget sødt pynt, og vi har selv en julemand der driller os, han kommer på bloggen engang her i december :)

Anonym sagde ...

Ha ha hvor herligt med ham julemanden !!! Og sikke yndige engle du omgiver dig med :O)

Karina Beck sagde ...

; ) god december til dig.

Charlotte sagde ...

Jeg ville bestemt også blive bims af sådan en julemand der sang i tide og utide. He He.:-)
Søde engle. Jeg elsker også de små søde væsener.
Du må meget gerne spørge sin søster om den bog. Det ville være cool, hvis der er en tilbage jeg kan købe. :-) h

Thanni sagde ...

Sjovt så mange engle-samlinger man kan se rundt omkring på bloggene ;)
...den julemand er da for skøn!! *G*.....min datter har købt sådan en hund der osse kan synge, kan være den skal på bloggen en af dagene ;D