torsdag den 8. januar 2009

Det mystiske brev...

Så er mysteriet løst, det var en gave jeg havde vundet
inde på TSC, tænk sådan noget kan gå ens næse forbi,
men skønne ting at vinde, da jeg jo er i mangel
på julescrappynt. :D

Mange tak!
I går modtog jeg følgende brev, med noget rigtig lækkert julepynt. Faktisk lige hvad jeg står og mangler, MEN da der hverken er afsender på kuverten eller et brev indeni, aner jeg ikke hvem det er fra. Jeg har ikke vundet nogen konkurrencer i lang tid, så det er ej heller en præmie, og skriften på kuverten kan jeg heller ikke genkende. Så derfor sprøger jeg nu Jer derude, om nogen kender til dette brev, det kunne jo være det er sendt til den forkerte. Håber nogen kan hjælpe mig. :)

Brevet er stemplet med: Sydjyllands postcenter, stempel.

4 kommentarer:

sonja sagde ...

det ligner den kuvert jeg fik fra The scrap cat fra cyber crop.

Anne Bente sagde ...

lækker lækker det der er kommet der.

Karina Beck sagde ...

Ja kuverten er også magen til den jeg modtog fra Ragna/The Scrap Cat i går...

Ragna sagde ...

Jamen vi vil da godt kendes ved den konvolut, og du har ærligt og redeligt fortjent præmien :-) For faktisk har du jo vundet en konkurrence hi hi