torsdag den 1. januar 2009

Stemnings Billeder Fra Nytårsaften!

Lige lidt stemningsbilleder fra i går. Hvert år, nytårsaften, tager min mor en masse billeder af mig og børnene, hvilket er rigtig sjovt og kommer nogle sjove og gode billeder ud af. :)
Her får I lige et par stykker at se!


Håber I alle har haft en rigtig god nytårsaften!
_____________________________________

Mine nytårsfortsæt:
1. Scrap en masse!
2. Scrap lidt mere!
3. Drik mindre cola!
4. Skriv mange flere kommentarer!
5. Scrap en masse mere!
6. Finde en mand!
7. ........

Jeg tror det lykkes i år! ;P :D

4 kommentarer:

Runa sagde ...

Gode nytårsforsæt!!
Kan se at du skal finde en mand - kender du www.singleplus.dk?? For singler MED børn <3
Jeg har været medlem i mere end 1½ år og vil ikke undvære det... Kontakt mig, hvis du finder din vej derind!! ;O)
Knus TobleRuna

Thanni sagde ...

Ser ud til at I har hygget jer i aftes ;)...og så krydser jeg lige fingre for, at dine nytårsfortsætter holder :P..go' jagt ;D

Anne Bente sagde ...

åhhhh, så skønne billeder, og en god ide med nytårsbilleder.

Charlotte sagde ...

Hyggelige billeder. Det er altid dejligt at have billeder af en selv sammen med poderne! :-)
Rigtigt godt nytår til dig og dine! Held og lykke i 2009 ;-)