tirsdag den 27. oktober 2009

Gået i stå....

Hvordan kommer man igang igen, når man er gået helt i stå med scrapperiet ? Jeg har intet fået lavet i månedesvis, lige udover et enkelt kort... Ideerne kan godt komme til mig, men så kommer jeg heller ikke længere.. Der ligger massevis af nye fremkaldte billeder der bare venter på at blive brugt, men intet sker...

Sådan har det stort set været i hele år 2009... Hmm tænker man så! Mon interessen helt er blevet væk, eller er det blot et skub der ska til for at komme igang igen?
Jeg vil jo gerne, men intet sker... :(

Sidder der ikke nogen derude, men et rigtig godt råd, til hvordan man får bare en lille smule gang i det hele igen ??? :)

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Åh ja, den følelse kender jeg godt! Mit råd er at du skal arrangere en scrapaften sammen med en eller flere, så kommer du helt automatisk igang igen.

Karina Beck sagde ...

Ja jeg tænker også en scrapaften med andre og blogrundfart inspirerer i hvert tilfælde mig.
Der er så mange crops for tiden rundt om i landet. Kom med på en kigger og så er der jo butikker der samtidig, så man kan blive inspireret af lækre materialer.

Betina Olesen sagde ...

Ja, det er godt nok ikke meget vi har set til dig længe, og blev da også helt bekymret da du begyndte at sælge ud af dine scrapting, men godt at du ikke har i sinde at stoppe.
Jamen jeg vil da give samme råd som de 2 andre, og du ved at du altid er velkommen. Vi har hygge/kursus lørdag d. 14 nov, og jeg regner med at den bliver sendt til gamle medlemmer også, så måske det var noget.

Marianne sagde ...

Jeg kender det også godt. Men tro mig - det vender tilbage. Jeg har faktisk haft stor glæde af at finde et "kit" blandt mine gen ting, med ting, der passer sammen. Så er det mbare med at finde en skitse og så "tvinge" sig selv i gang igen. Hvis man ikke bliver tilfreds, så pyt. Bare man liiige får lavet lidt - så plejer resten at komme helt af sig selv igen :)

Thanni sagde ...

Som Betina har skrevet, så kunne det være hyggeligt hvis du kom 14.nov.
Det kan være det kan gi' et bette spark i den rigtige retning :)
.....men godt du stadig har lyst til scrap, så skal du såmænd nok komme igang igen :)
....ses vi ?? :)

Heidi sagde ...

sådan har jeg tit MEGET tit haft det her i 2009. Jeg har sat et mål for fremtiden der hedder minimum 1 layout om ugen. (om jeg kan overholde den lektie vil tiden jo vise) Ved det sidste layout jeg lavede, samlede jeg tingede jeg ville bruge på layoutet, sammen med en skitse, inden jeg gik igang. Så jeg havde nærmest lavet mig et lille kit. Jeg håber du kommer igang igen.