tirsdag den 19. februar 2008

Lidt Nyt Herfra.

Ja min computer er stadig itu, mit kamera ligeledes - det er noget skidt. Så sidder igen lige hos min mor, og låner hendes computer. Og jeg må jo så bruge min mobils kamera i stedet for, så måske der kan komme nogle lidt dårlige blilleder!
Jeg har da fået lavet lidt nyt, men har opgivet at få lagt billederne ind her, lige på nær ét;
Min Lyserøde Scrap Taske!

Jeg har lavet mange flere, men som sagt - de må komme op når der bliver bere mulighed for det.

Det var alt herfra for nu. :D

2 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Hejsa

Ajj hvor er det da træls med den computer.... det er da som at miste forbindelsen med omverden...hø hø hø...

Ærgeligt at du ikke kunne komme i lørdags...det var rigtig hyggeligt, synes jeg ihvertfald.

Men håber stadig du har lyst til at komme, har på fornemmelsen, at du kunne være et frisk pust ;-)

Hygge fra Bteina

Thanni sagde ...

ØV øv med den computer og osse cameraet - det da for surt ;)
Fint LO - jeg synes rigtig godt om din overskrift og de små knapper øverst :)