torsdag den 8. maj 2008

1 Års Scrapulæum..

I anledning af mit 1 års scrapulæum
fik jeg en idé.

DET SKAL DA FEJRES
og det håber jeg at DU vil være med til, og i
så fald kan indholdet på følgende billede blive dit:

Alt DU skal gøre, er at skrive en kommentar under dette indlæg
inden søndag den 11. maj klokken 12.00 - så har du
mulighed for at få hænderne i disse blomster og knapper.

I løbet af søndag aften vil vinderen findes.

( Jer der allerede har skrevet en kommentar (inden jeg fik denne ide) er selvfølgelig også med, hvis i vil? :)

Håber at se mange kommentarer :D :D

----------------------------------------------------------

Det er i disse dage, for 1 år siden jeg lavede mit første Layout. Siden da, er det blevet til mange flere, ja helt præcist er det blevet til:



Linnea's album: 59 Layout
Linnea's mini album: 9 Layout + forside

Emil's album: 33 Layout
Emil's mini album: 6 Layout + forside

Min egen BOM: 25 Layout

Udover det, er det blevet til:

Mor og Datter Album.
2 mini albums til Niels og Karin.
Æske til min søster.
Kasse til breve.
Og - diverse kort, og små opfindelser.


Ja - jeg skal gerne indrømme at jeg er afhængig af scrap,
hvordan kan man undgå at blive det? Ja - jeg kan næsten
ikke engang huske hvad mine aftner gik med dengang jeg
ikke havde mit scrap? Hmm...
Det er jo bare så hyggelig en hobby, en som man også får glæde af
mange år ud i fremtiden. Og det bedste ved det hele er, de mange timer
hvor mine børn og jeg sidder sammen og laver scrap, og andet scraphalløj.
De timer ( aftner ) er guld værd.

Så - jeg vil gerne takke min søster for, at hun viste mig denne hobby og fik hjulpet mig igang. :D

12 kommentarer:

Thanni sagde ...

Tillykke med jubilæet ;)...det er nemlig en skøn hobby :)

Unknown sagde ...

Wow, 1 år - stort tillykke :)

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

TILLYKKE, 1 år og sikke mange ting du har fået lavet....

Er sikker på, at du også hænger ved om 1 år.

Charlotte sagde ...

Tillykke med dit scrapulæum!! Og du har helt ret: Dette er en super skøn hobby!! :-)

randi sagde ...

tillykke med der 1 år:-)hvor har du lo´er det føreste år :-0

Pia Odgaard sagde ...

Tillykke med jubilæet. Du har bestemt været produktiv, og sikke flotte ting du har fået lavet :)

SCRAPbooktikken sagde ...

Hej Lille-SØS

Hold da op, er der allerede gået et år, siden jeg fik skubbet dig i gang med denne fantastiske hobby.
Men en ting jeg ikke er så glad for, det er at du jo har overhalet mig..... Nej det er sq SUPER fedt, at du har fået scrappet så meget. Og jeg må nok sige, at du er vild kreativ og en rigtig god scrapper.
Skønt at have en lille-SØS der er afhængig af scrap, lige som mig selv.
Mon ikke snart vi kan finde en dag, hvor vi kan scrappe sammen, for det er nu så hyggeligt.
Hygge fra din scrapSØS / Lunte

Anonym sagde ...

Hjertelig tillykke med det første år, må det blive det første af mange - det er jo en skøn hobby.KH 10na

Heidi sagde ...

Et stort tillykke med dit 1. år :o)

Sikke flotte sager du har fået lavet på det år. Jeg blev selv "SOLGT" i november 2007 og kommer ofte ved din søster i deres lækre butik :0)

Jeg glæder mig til at følge dig på sidden her :0)

Lotte sagde ...

TILLYKKE!! et helt år.. Hold da op og tænk hvor mange år du har endnu..

Anonym sagde ...

1 år...:) TILLYKKE MED DET..:)

knuz zandra

Kit Larsen sagde ...

1 års scrapulæum - wow, ikke dårligt.
Superskøn hobby. Håber du har fejret det med manér...

Stort tillykke fra mig.

Qnuz SheScorpion