onsdag den 21. maj 2008

Forvandlet Æske..

Jeg smider sjældent noget ud, så æsker/kasser med blomster, er begyndt at fylde lidt for meget i skabet, så jeg tænkte de måtte kunne bruges til et og andet, og her er så en ide jeg fik.




Æsken er nu forvandlet til en lille gaveæske fyldt med chokolader. Jeg glemte at tage et billed af den inden jeg lavede den om, men det husker jeg til en anden gang.
Æsken er til min mor og far, som er så søde at tage mine børn i næste uge, mens jeg er i Barcelona med min klasse. Dét er bare rigtig sødt af dem, så derfor synes jeg de skal have denne som tak. (Bag det tag med ordet TAK, er der endnu et tag, med en hilsen fra mig.)
Mon ikke de bliver glade for den ?? :)

SOLSIKKE PROJEKT'et

Det går fremad med de Solsikker.
Her er de i dag, 13 Dage gamle.
(mon vi skulle have plantet dem i en større potte?)



(Udendørs)

5 kommentarer:

Lotte sagde ...

Hvor er din æske blevet fin.. :) Den kan du godt være stolt af.. Kender selv godt til det der med at man samler på ALT.. Hold da ellers op hvor de solsikker de vokser, jeg er spændt på at høre hvor høje de kommer til at blive OG om I overhovedet har plads til dem.. :D

Heidi sagde ...

Sikke flot æske - og sikkert et stort arbejde :o) Er sjovt at følge dine solsikke og om i har plads :o)

Karina sagde ...

Vildt sød den æske - så har du vel ikke lyst til at smide noget ud alligevel :-)

Marianne sagde ...

Hvor er den bare sød - næsten helt valentins-agtig ;o)

Heidi sagde ...

Hvor er den sød den gaveæske... Kunne være jeg alligevel skulle gemme bare en enkelt plastikdims så....Den var jo fin til en værtindegave også. Tror dine forældre bliver rigtig glad for den.

Spændende med solsikkerne, tror ikke du behøver at give dem større potte, men husk at få dem bundet op ret hurtigt når du sætter dem ud. Dennis og mig have engang nogle de var næsten 2 meter :) utroligt