fredag den 20. juni 2008

Edderkoppe Kassen..

*skrig - skrig - skrig*

Min søn har lavet en skøn kasse til mig i sin børnehave,
og jeg er så glad for den, at jeg synes I derude også skulle se den:
Rigtig sød kasse, og da den havde stået et par dage på reolen, kom jeg så kom i tanke om, at den kunne bruges til opbevaring af mine kommende ATC Kort, og se lige her engang:

Dét passer jo bare perfekt deri, så nu står Edderkoppe kassen altså mellem scrapting, dog forrest så jeg kan "snakke" med Svend!

Jeg HADER edderkopper, alle edderkopper, store som små, og jeg bliver forskrækket HVER GANG ungerne kommer med legetøjs edderkopper, og skulle der engang imellen dukke en levende Edderkop op herhjemme, er jeg den der er flygtet ! ! ! Yiiirk !

Men se lige den her, jeg har vændet (vendet ? hmm) mig til den,
(den er jo "kun" af plastik") og har altså nu døbt den Svend. Han står pænt på sin plads, og "underholder" mig om aftnen, når der scrappes lidt.


Smukke øjne han har !

:P :P :P

6 kommentarer:

Lotte sagde ...

Bare lige for at rette din egen fejl, som du også selv har prøvet at rette.. Men det hedder: Jeg har vænnet... :D

FrkScrap sagde ...

Hihi der er b are nogle ord der ikke vil staves rigtigt. Takker for rettelsen. :)

Bitten sagde ...

Wow, hvor super at din søn kommer hjem med sådan en kasse :-) Men når vi har store edderkopper, så hedder de altså Arnold, hihi...

Thanni sagde ...

Jamen ham Svend er da ...hmmm..sød?? *G*
Og en kasse du har fået af sønnen, godt du lige fandt et formål til den :D

Kirsten sagde ...

Super idé med sådan en kasse ;-)
Det er nogen rigtig fede ATC kort du laver, - jeg går ud fra, at du selv laver Cola-ATC'erne? Vil du ud med, hvor du har købt det papir?
De er kanon flotte alle dem du har fået samlet.

FrkScrap sagde ...

Mange tak for Jeres kommentarer, de varmer så dejligt.

:)