søndag den 24. august 2008

Nye Blomster...

Jeg har været en tur i Frederikshavn hvor SCRAPbooktikken
ligger, så der var jeg også forbi, og se lige engang her hvad de
havde af super lækre blomster:



Jeg elsker jo blomster, og faldte straks for dem her.
Uhh glæder mig til at få dem brugt. :)
Kan anbefale at tage en tur til Frederikshavn,
og se deres store lækre udvalg i alt fra blomster
til papir og sjove dimser. :)

-------------------------------------------------

Det er nu ikke fordi jeg får scrappet noget lige for tiden,
der er bare så mange andre ting der også skal ses til,
og da jeg jo er startet i skole, og har lektier ja så går
aftnerne med det, men ideer bliver det til - i massevis
jeg har bare glemt at skrive dem ned. :S
Jeg er dog faldet for ideen om at lave et helt årsalbum,
så det gør jo intet at forberede sig, for min plan er at det skal
være et album for 2009.
Om der bliver en side pr. dag, eller en side pr. uge, kan
jeg ikke helt beslutte mig for, men ideen er meget sjov.
Siderne skal dog ikke være større end et atc kort cirka, i hvert
fald hvis det bliver en side pr. dag, og disse sider kan man
jo sagtens forberede allerede nu, men men -
der er lige nogle andet der skal laves først, blandt andet 19
ATC Kort til en swap, og så skal jeg også have fundet og
"pakket" 48 + 1 scrapjulekalendergaver ind
- uhh bare jeg når det. ;P
Tror vist også jeg snart skal have fremkaldt nogle nye
billeder, for selvom jeg har hundrevis af
billeder jeg kan bruge, synes jeg bare alligevel jeg er gået i stå.

Der skal nok blive plads til noget scrap igen, mon ikke... :)

Det var alt for nu, jeg vil gribe chancen til at få kigget lidt
på noget scrap, mens troldene er i fårup sommerland.

Tak fordi du kiggede med..

4 kommentarer:

Thanni sagde ...

Det var da nogen søde og anderledes blomster du har fået :)..super idé med sådan et årsalbum - den gemmer jeg lige ;)...gad vide om der nogen sinde bliver tid til alle de idéer der bli'r gemt *SUK* ;P

Karina Beck sagde ...

Søde blomster ; )

Marianne sagde ...

Nøj, de er lækre.....!!

Unknown sagde ...

De er bare flotte, godt jeg skal til Frederikshavn om ca. 1½ mdr.:0)