fredag den 28. november 2008

Nedtælling..

Jeg var lige inde forbi hotcat's blog, og så der var en temmelig hyggelig udfordring, som jeg vil deltage i.

Christmas Countdown, går i alt sin enkelthed ud på at skrive et blogindlæg hver dag indtil den 24. december. Dét lyder da hyggeligt, og jeg glæder mig meget til at læse om alle I andre's juledage, og se hyggelige billeder.

Hvis du er med på den også, så synes jeg da du skulle skrive et lille svar til dette indlæg, så jeg/vi kommer hele vejen rundt og ser alle's hyggelige og spændende juleblogge. :)

5 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

jeg er med i år igen, det er bare sååå hyggeligt:)

Anonym sagde ...

Jeg glæder mig til at komme på "julevisit" hos dig i december..du er også velkommen hos mig :O)

Thanni sagde ...

Jamen jeg skal da osse være med på "Countdown" i år - det var nemlig rigtig hyg'ligt sidst..så glæder mig til at kigge forbi her hos dig i dec...og du er mere end velkommen den anden vej ;D

Marianne1972 sagde ...

Jeg vil også gerne være med... jeg vil i hvert fald gøre hvad jeg kan for at få lavet et indlæg hver dag i december :D

Tilte sagde ...

Jeg skal også prøve det - hvis tiden er til det :D ... så kig endeligl forbi. Jeg glæder mig til at kigge herind i løbet af måneden :o)