lørdag den 21. februar 2009

14 Dage Tilbage...

Så er der kun 14 dage til det hele går løs i Ejsing.

Ihh hvor jeg dog glæder mig.
Glæder mig til en hel dag kun med scrap, og glæder mig til og
møde alle I andre scrappeskønne kvinder... ;)
Som nogen af Jer ved, kommer jeg jo sammen med scrapper.dk
så jeg vil være at finde i deres butik, og skulle I fange mig bag
ved kassen, så håber jeg I bærer over med mig,
sådan noget med kasseapperater
er bare ikke det nemmeste... ;P
Vi ses derude... Uh det bliver så hyggeligt.. :)
Tak for kommentarerne på forrige indlæg.
De varmer rigtig meget,
og gør en i endnu bedre humør. :)
Tak !

1 kommentar:

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Hej Maria.... Jeg glæææææder mig altså også bare helt vildt til Ejsing, og ja det bliver rigtig hyggeligt at møde hinanden sådan i real life...

Jeg kender kun situationen fra dit forrige indlæg ált for godt, og hvor er det dejligt at du bevare dit gode humør, og så pyt da med at du ikke lige får scrappet nu, det kommer når du får overskud igen...

Fortsat god weekend og vi ses helt bestemt i Ejsing...