torsdag den 31. januar 2008

2. Bud Til Konkurrencen

Så er 2. opgave i konkurrencen overstået og en vinder er blevet fundet.

Tillykke til vinderen. :)
Opgaven lød på, at man skulle bruge maling på lo'et, man skulle bruge én udskåret figur, og kun et billed, som ikke måtte være mennesker på.

Mit bud, blev så "Min

Giraf Samling";

- Og selvfølgelig blev jeg så også inspireret til at få min anden samling ned på et lo, og det er jo så mine

Elefanter;


Jeg har mange flere Giraffer og Elefanter, end der kunne være på billederne, men jeg er nu ganske stolt af disse Lo alligevel, og de skal helt sikkert have deres egen plads i min BOM. :D

3 kommentarer:

Anja/M&M sagde ...

Hvor er det et herligt LO. Flot udskåret giraf og skønt, at du fandt inspiration til også at få elefanterne ned på et LO - de passer jo perfekt sammen.

Thanni sagde ...

De er bare skønne begge LO'er, og de er da selvskrevne til at komme med i din BOM :)

Unknown sagde ...

Hvor er det sødt med din dyre samlinger :) Og hvor er de flotte dine LOs.

KH Heidi