tirsdag den 29. januar 2008

En Enkel Kasse Med Kærlighed!

Min datter og jeg har i mange måneder haft sådan en lille ting med at skrive store som små breve til hinanden, og de har efterhånden lagt sådan rundt omkring, lige indtil jeg fik denne smarte ide at lave en kasse, kun til disse specielle breve. Så i flere omgange forsøgte jeg at få papir omkring denne kasse, men det gik ikke som jeg ville - men langt om længe lykkes det, og selvom den ikke er blevet som den så ud i min fantasi, så er jeg nu alligevel rigtig glad og stolt af den. Ganske enkel, med en stor portion kærlighed! :)

*Håber disse breve bliver ved med at komme i mange år endnu*

1 kommentar:

Else-DK sagde ...

Det er en meget flot kasse du har lavet. Smukt papir og bogstaver.
Jeg ved jo ikke hvad du havde i tankerne men den kunne da ikke have set andreledes ud. Flot og enkel og nøjagtig tekst til hvad den bruges til.