søndag den 27. januar 2008

BOM

Jeg er igang med at lave en BOM, eller rettere - jeg laver lidt til den indimellem, jeg har i hvert fald en masse ideer til den, så det jo blot at udføre dem.. :D

Her er lige 2 bud på hvad jeg har i min BOM;

Musik Jeg Holder Af; Fordi Musik er en vigtig del af mig. Jeg hører altid musik, og på den ene eller den anden måde, så er hvert enkelt musiknummer ganske speciel for mig, så jeg syntes det var oplagt at lave en side, hvorpå nogle af de musiknumre jeg holder af var på. Og så har jeg brændt 4 cd'er og lagt på Lo'et så de i fremtiden, kan tages ud og lyttes til, for den fremtidige generation...

Min Mor & Far; er også i min BOM, og det er jo fordi jeg elsker dem, og fordi de betyder alverden for mig! De er guld værd, så selvfølgelig skulle de have en side i bogen, men tro mig, det bliver nok til flere sider, itakt med mine ideer bliver udført.. :D

Ingen kommentarer: