onsdag den 23. januar 2008

1. Bud Til Konkurrence.

Der er en konkurrence igang hos mulitscrap, og den har jeg meldt mig til.

Den første opgave gik ud på at lave et LO af sit idol, + man skulle lave et scraplift fra en man syntes om, og her kommer så mine bud. Jeg er nu rigtig stolt af dem ja.. :D

Mit Idol - JULEMANDEN !

Her er så mit bud på det scraplift jeg også skulle lave.
Linket til siden, har jeg fået væk, men sætter det ind
så snart jeg finder det.

Så Fandt jeg linket til den side hvorfra jeg har scrapliftet disse 2 LO.
http://picasaweb.google.com/Andrea.Vernagus/ScrapbookPagesGallery/photo#5093921866166091890


Og - lavede så også en med min Datter!

3 kommentarer:

Anne Thormose sagde ...

Skønne layouts du har fået lavet. ;o)

Thanni sagde ...

Det er første gang jeg er forbi din blog tror jeg, og du laver nogen fine ting - så det bliver i hvert fald ikke sidste gang :)

Unknown sagde ...

Jeg er VILD med de 2 layout's af dine børn, super flotte, de skal helt sikker liftes engang