onsdag den 27. februar 2008

7 Sandheder Om Mig!

Okay - jeg havde godt set dette på andre blogs, og nu har det så også ramt mig.
Benita - http://familienbruncke.blogspot.com/ - har altså tagged mig, hvilket altså vil sige jeg skal fortælle 7 sandheder om mig selv? - Og derefter sende den videre til 7 andre! Av for den... - der er jo rigtig mange der har den i forvejen, så mon de også gælder? - Måske de så bare kan fortælle 7 nye sandheder om dem selv? he he (var da en god ide!)

1. Jeg er HUNDERÆD for edderkopper, selv de mindste små!
2.
Jeg drømmer om mit eget lyserøde værelse!
3. Jeg drikker mere COLA end jeg påstår! (afhængig?)
4. Jeg tror på Engle! De findes, i en eller anden form!!
5. Min familie kalder mig for skruk! (jeg "ved" ikke hvorfor?)
6. Jeg er kilden på mine knæ'er! ( :/ )
7. Jeg griner rigtig meget... Altså, rigtig meget*jeg er også sjov* ! (livet er jo en leg!)




Hvilken 7 jeg så skal sende dén til, ved jeg ikke endnu, men det kommer nok med tiden, når jeg får suset rundt på blog's der endnu ikke har fået den..

Ingen kommentarer: