tirsdag den 26. februar 2008

Mit Livs 2 Lys!

Her er så mit bud til Konkurrencen (opgave 4)

Mit Livs 2 Lys


Jeg er rigtig glad for den, og tænker da at jeg vil forsøge at få lavet en mere, så begge mine børn kan få sådan en til deres bog. Teksten på LO'et skrev jeg får nogen år tilbage, og betyder også rigtig meget for mig, så syns da at jeg vil dele den med Jer også, så den kommer her;


Mit Hjerte Blev Fyldt Op

Min smukke pige.

Du kom til verden en dejlig søndag morgen i juli måned.
Efter 13 og en halv time med smerte og længsel, forventning til hvem du var.
Du græd som en lille lam, du blev lagt på mit bryst og med ét var vi to.
Du var så smuk, så fuldendt, Min Pige.

Min stærke dreng.

Du kom til verden en kold onsdag aften i oktober måned.
Efter 6 mere hektiske timer med smerte og tårer, blev du født.
Du var gul og blå og sagde ikke spor, og med ét var du væk.
Men snart var vi sammen igen, og du var mere end bare perfekt, Min Dreng.

I to fylder mit hjerte op, og når I har det svært så fyldes mit hjerte med omsorg og hengivenhed.
Jeg har brug for Jer og I har brug for mig.
Vi giver hinanden den kærlighed som vi beror uden omtanke.
Bare dét at I begge to er i mit liv, er mere end jeg nogensinde har turdet drømme om.

I fylder i sandhed mit hjerte op med så meget kærlighed.

Jeg Elsker Jer.

Mor

4 kommentarer:

Mutte sagde ...

Hvor er det en smuk tekst.

Benita sagde ...

Det er så sødt at du selv skriver digte/små fortællinger til dine børn. Kan godt forstå du vil lave en til hver. Det kommer de helt sikkert til at elske om mange år.

Forresten udfordrer jeg dig til at fortælle 7 sandheder om dig selv. Se mere på min blog. Håber du er frisk på den.

Thanni sagde ...

Det er det dejligt LO, og takesten - jamen den er bare smuk og siger det hele :)

Anne Thormose sagde ...

Åh.... jeg får helt tårer i øjnene, da jeg læste teksten. Det er bare så smukt. ;o)