lørdag den 9. februar 2008

Aldrig Sige Aldrig..

Nemlig nej - kom jo i tanke om opgaverne fra Multiscrap, og gav mig så i kast med den ene af dem, som faktisk "krævede" de papirer jeg havde, da LO'et skulle være KÆRLIGHED.. :D - SÅ fik da scrappet noget alligevel, og jeg blev faktisk rigtig gald for resultatet, men da jeg jo er med i konkurrencen om årets scrap queen, kan jeg desværre ikke ligge den ud her, før efter denne rundes vinder er fundet.. Men FLOT dét er den!


Tror jeg vil lave noget blåt nu... he he

2 kommentarer:

Thanni sagde ...

Den glæder jeg mig til at se :)

Betina Olesen sagde ...

Hejsa

Nu er det jo snart lørdag, og ville lige høre om i har fundet ud af om i havde lyst til at komme og scrappe og hygge med os.

Kan du ikke give besked hurtigst muligt, om i kommer el. ikke kommer ;-)

http://www.hojvanggaard.blogspot.com

hygge fra Betina