lørdag den 9. februar 2008

Scrap Pause..

Jah - jeg har kommet til at love mig selv at jeg IKKE må købe noget scrap i februar måned. Og hvorfor er det så liiige at man lover sig selv sådan noget ? - Altså, det var da en værre ting at love sig selv, men det er sket, og må vist indse at jeg snart må holde en scrap pause, ja i hvert fald indtil det hedder 1. Marts. :P

Grunden til jeg lovede mig selv det, var at jeg vil have lidt xtra at købe lækre scrap ting for til conventionen i Ejsing i marts. Og også fordi, jeg syns jeg har så meget, jeg "burde" bruge før jeg køber mere, jeg havde dog IKKE taget højde for, at mit næste "projekt" så at sige, må gå på standby bare fordi jeg har lovet mig selv dét. Projektet var nemlig at få gjordt noget ved alle de mange mange julebilleder man har liggende, men da jeg stort set altid laver mine LO på ensfarvet baggrund, bliver det svært da jeg lige nu kun har lyserøde farver tilbage + hvide og så en enkelt grøn og en enkelt rød + grå. - Jeg har ikke lyst til at have julelo med lyserødt papir, altså!

He he - lov aldrig dig selv noget hva har med scrap at gøre - man fortryder det bare... :D

Hvorfor var det nu liiige jeg sendte mange billeder til fremkaldelse i sidste uge?
Må i tænkeboks..

2 kommentarer:

Thanni sagde ...

*G*..nej der kan du se - man skal ALDRIG sætte sig selv på "scrap.skrump" :D
Jeg samler osse sammen til Ejsing, så der blive shoppet igennem :)

Anonym sagde ...

Hihi - nej det fandt jeg jo så ud af, men regner stærkt med at finde en masse godt i Ejsing, så mon ikke scrap pausen er det værd. ;P Ih glæder mig. :D