lørdag den 15. marts 2008

Længe Siden Sidst!

Godt nok er det i dag en uge siden der var scrap i Ejsing, men da min egen computer IGEN er gået ned, er det først nu jeg har mulighed for at få skrevet lidt her.

Det var super hyggeligt i Ejsing, og selvom man stort set ikke kendte et øje, syns jeg nu alligevel folk var venlige og det blev da også til nogle små snakke rundt om hos de forskellige butikker. Jeg må dog alligevel indrømme jeg ikke fik scrappet noget som helst - måske fordi jeg var helt overvældet over alle de mange folk der pludselig var der, og måske fordi min plads var blandt en masse jeg ikke kendte, så syns jeg altså det er/kan være, noget svært at snakke......... Meeeen - jeg syns måske også et eller andet sted, at det var rigtig rart (og trygt) at være i min søsters butik, og hjælpe dem lidt... Og selvfølgelig var det super lækkert at gå rundt og se på alle de andre mange mange dejlig skønne ting man kunne købe - og jeg var også på 2 kurser, hvilket jeg syns rigtig godt om.


Jeg vil lige vise lidt billeder af mine 2 nye fund jeg købte i Ejsing:


Allerførst - min nye Lyserøde Båndtaske - dén er altså simpelthen bare for fed!
Så kan der siges at være orden i båndene...





Og så - min nye Lyserøde Stempeltaske som den kaldes - dén er altså også bare for fed!
Det er en før fødselsdagsgave fra min mor og far (det meste af den - hihi) Tusind tak for den!








Og så er her lidt Kalligrafi som jeg øver og øver mig i.
Syns selv det bliver pænere og pænere, dog kan jeg endnu ikke lave m'erne så jeg syns de er pæne.. Hehe
Jeg må og skal på jagt efter kalligrafi tuscher i andre farver!



Jeg fik også købt lidt papir, og andet godt i Ejsing, og så nogle super super fede blomster, men nu tror jeg vist der skal spares lidt op igen, så jeg kan få min egen computer op at køre igen, snart forhåbentligt.

Dét var alt for nu, måske vi ses derude i ScrapVerden?! :D

1 kommentar:

Thanni sagde ...

Jeg ærgrer mig stadig over at jeg ikke havde meldt mig til kalligrafi kurset ;)
Og du har da helt ret - det kan nemt virke overvældende når man slet ikke kender nogen i forvejen. Jeg havde det lidt på samme måde ;)
Den der båndtaske er nu sød - måske sku' man kigge nærmere på sådan en :)