lørdag den 22. marts 2008

Min Fødselsdag...

- var bare så hyggelig og dejlig.
Fredag morgen bliver jeg vækket på sengen af mine egne børn + min niece og nevø, som havde været på en 2 dags påskeferie hos os. De blev hjulpet af mormor og morfar, men der var pakker og morgenmad på sengen, og falg og sang - det var simpelthen bare så dejligt - og jeg nød det endnu mere netop fordi jeg ikke har været hjemme de sidste 2 år på min fødselsdag, så denne var bare ekstra speciel... :D
Hele fredagen stod på hygge og hygge og endnu mere hygge - min datter og jeg tog i biografen da min niece og nevø blev hentet og min søn ville så med dem op til moster indtil i dag - dét var ok, han havde hygget sig, så det kan ikke blive bedre.
Resten af dagen stop på tøsehygge mellem mor og datter - og dét var bare så dejligt!
En rigtig dejlig fødselsdag!

I dag, kom familien til boller og kakao, kagemand og hygge - + bingospil!!! :D
Til aften tog vi alle ned til min mor og far, og spiste en lækker middag, da min far i morgen har fødselsdag, så man kan lidt sige vi slog 2 fluer med et smæk! :D


Her kan I lige se, hvilke skønne gaver jeg har fået:
Gave fra min datter:


Brev fra min datter:



Gave fra min datter og søn:


Gave fra min søster, svoger, niece og nevø:



Gave fra min bror og svigerinde:

Og gaven fra min mor og far:

Alt sammen rigtig dejlige gaver, som jeg er rigtig glad for - så mange tusind tak for det.

:D

8 kommentarer:

Thanni sagde ...

Skøn fødselsdag du har haft lyder det til :)..og du er da godt nok blevet begavet!! ;)...

Betina Olesen sagde ...

Ja, tillykke med den overståede...
Lækre gaver du har fået, må man da sige...især tasken ser skøn ud...

Hygge fra Betina

SCRAPbooktikken sagde ...

Hej lille-søs.

Ja det var nu hyggeligt i dag. Og tak for at mine dejlige børn havde en hyggelig påskeferie hos dig, Linnea og Emil.
Jeg er ikke i tvivl om, at du kan bruge de mange scrap gaver.
Jeg glæder mig, til jeg om 14 dage har fødselsdag... *S*
Knus Store-søs - Lunte -SCRAPbooktikken

Lotte sagde ...

Det lyder da godt nok til du har haft det dejligt.. :) -Og sikke et skønt brev du har fået af din datter. Man sidder fandme og bliver helt rørt.

Marianne sagde ...

Åh, hvor er det brev bare alt, alt for sødt ;) Og godt, at du havde en rigtig god fødselsdag. Lækre, lækre gaver....

Cowgirl sagde ...

Tillykke med fødselsdagen (forsinket) - sikke dog nogle dejlige gaver du har fået.

Anonym sagde ...

Et forsinket tillykke her fra mig :O) Det var da nogle skønne scrapgaver du der har reddet dig !

Jette W sagde ...

Tillykke med fødselsdagen.
Lækre gaver du har fået.