lørdag den 19. april 2008

Aftens Projekt.

Endelig - fik jeg lavet Pirat Siderne, som jeg længe har haft ideerne til, men manglede det sorte papir, og det fik jeg lige købt i går.

Her er så resultatet, jeg syns de er rigtig søde, og jo bogstaverne skal være mindre skæve derpå. :D

Jeg havde ingen guld "bling firkanter" så det blev sølv, men det gør nu intet syns jeg.



Jeg ville gerne, jeg kunne få billedet til at blive større, når man trykker på det, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af at få den til det - lidt underligt egentligt, for det sker da ved nogle at billederne jeg ligger op. :/

3 kommentarer:

Lotte sagde ...

De er da blevet helt vildt gode.. Dem kan du godt være stolt af :)

Thanni sagde ...

De er blevet rigtig gode med den sorte baggrund :).

Anne Bente sagde ...

ejjjj, hvor er den dog bare helt vild flot :)