lørdag den 19. april 2008

Lidt Nyt Igen...

Jeg havde set inde i galleriet på scrapkatten, en genial super sød æske, som jeg kan se så mange muligheder i, at jeg måtte prøve at lave en selv.
Og dét gjorde jeg så, og her er den så: (billederne er ikke for gode, men man kan da se hvad det er)





Jeg lavede den til min søster, som en lidt ekstra ting til hendes fødselsdag, ligesom for at fortælle hvor meget jeg holder af hende! Bag alle "flapperne" er der små tekster, hjerter, blomster og et minidigt skrevet fra mig til min søster. Og hun blev glad for den! :D

Havde også lavet et lille mini kort af tags, og bundet sammen med bånd og lavet "lommer" til penge, da min svoger også snart har fødselsdag, men - det fik jeg aldrig taget et billed af!?!

Så lige et tak til, http://godtesen.blogspot.com/ - for inspirationen - det er ikke sidste gang dén æske bliver lavet herhjemme! :D

- Ellers, så er jeg helt alene hjemme i dag, og hvad skal tiden så bruges på?
Scrappe - scrappe og lidt mere scrap?! Ja muligvis, men - lige nu ligger alt mit scrap ud over det hele, mit spisebord i stuen ligner et "jeg ved ikke hvad", og en god guld plads der rundt omkring ligner også noget jeg ikke kan beskrive - så måske, jeg allerførst skulle prøve at rydde lidt op i det ? Hmm Hmm
(mit scraphjørne findes jo i stuen - som regel plejer det at stå pænt og så videre, hvad mon der lige er gået galt?! hmm !!
Jeg ville gerne tage et billed af det - men... :P

Frk.Scrap - vender tilbage i aften med mere, måske....

4 kommentarer:

Thanni sagde ...

Den er bare blevet så sød - og en rigtig go' idé som en extra helt personlig gave :)
Jeg har lige ryddet op på scrapbordet idag - men nu mest fordi vi skal ha' det i brug i aften til spisning ;D

Pia Odgaard sagde ...

Rigtig sød æske, du har fået lavet. Kan godt forstå din søster blev glad :)

Charlotte sagde ...

Det blev en rigtig sød æske! Dejligt at din søster blev glad for den. :-)

SCRAPbooktikken sagde ...

Hej lillesøs

Ja 1000 tak for den noget så søde æske. Den blev jeg meget glad for, ikke nok med at æsken er skum, men også alt det søde du har skret til mig.
Jeg sad og kiggede på den igen i dag, og sørme om ikke jeg blev helt rørt. Det er bare nogen kanon flotte ord og sikke et sødt digt du har skrevet til mig. Jeg kan kun sige nøjagtig det samme til dig.
Så lilleøs 1000 1000 tak.
Jeg elsker også dig, rigtig meget.
Lunte/Storesøs