søndag den 13. april 2008

Kun Til Låns !!

Så kom min computer hjem igen, dog kun med en harddisk i forhold til de 3 der før var i den. Det så åbenbart ud til, at de alle 3 på en og samme gang var blevet angrebet af et og andet, der så gjorde at de døde helt. Til trods for min svogers utallige forsøg på at redde/få én af dem til at du igen, var der bare intet at gøre, så nu har jeg så lånt en harddisk af min svoger, så jeg lige kan komme på nettet indimellem, og så blev vi (min svoger og jeg) enige om, at jeg skal købe mig en helt ny computer. Og ja - det er jo også sandt nok, mine børn kommer også til at bruge den mere og mere, hvis ikke til sims spil(og andre spil), så til skolearbejde - og så ville det jo være godt, at have noget der virkelig bare virker. Så ifølge mine regnskaber (:P) kan jeg sidde med en helt ny computer om et månes tid, sådan cirka.

Så den gamle computer er altså nu officelt død, dens levetid har jeg ikke helt styr på, men det blev alligevel til en del år (så vidt jeg husker), men et værre døj gav den altså de sidste måneder.

Så snart, byder jeg et nyt og bedre eksempel velkommen! hehe
:D
Frk.Scrap - i det muntre hjørne!

2 kommentarer:

Annika sagde ...

Et lille tillykke på forhånd :)

Håber ikke at du har mistet vigtig data på den gamle.. *brr*

Thanni sagde ...

Det bli'r da dejligt at få noget nyt der virker - så tillykke med den, sådan på forhånd ;)