søndag den 30. marts 2008

Til Fødselsdag...

Jeg glæder mig rigtig meget til på lørdag, der holder http://scrapbooktikken.dk/ i Frederikshavn 1 års fødselsdag, og det har jeg meldt mig til, der bliver blandt andet kurser og konkurrencer og en masse hygge er jeg sikker på, så jeg håber at møde DIG, så vi sammen kan dele vores fantastiske hobby.

Ses vi på lørdag ? - dét håber jeg! :)


Og og og - så har jeg tænkt mig at ligge links op på min blog her, på sider jeg falder over derude i scrapverden - måske dit link også kommer på min side, men i så fald du ikke vil have dét, fjerner jeg det igen, hvis du blot giver en lyd.
Lad os sammen - finde flere scrappere derude... :D

6 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

det lyder bare hyggeligt med det fødselsdag der, utrolig træls der er så langt her fra, men håber du får en god dag :)

Lotte sagde ...

Ja mig må du gerne lægge op hvis du falder over min blog :D

Thanni sagde ...

Jamen den fødselsdag må jeg da lige kigge nærmere på - det er da min friweekend på lørdag :)
Du må da meget gerne linke til min blog - jeg har allerede link til dig på bloggen ;)

FrkScrap sagde ...

anne bente; mange tak, jeg tror det bliver hyggeligt, men ville da gerne have mødt dig også. :)

Jeg håber da at møde dig Jette på lørdag, det kunne da være rigtig hyggeligt! :D

Links bliver lagt op lige om få minutter.

Mange tak for jeres kommentarer.

lam sagde ...

Det lyder bare hyggeligt med den fødselsdag,håber du får en god dag og ja jeg kome ikke, for jeg bor jo ligesom i den helt modsatte ende af landet. Måsk vi ses til forårs crop i Hjørring?

Betina Olesen sagde ...

Hejsa

Af en eller anden årsag, er din kommentar først røget i min mailboks i dag, og det til trods for at jeg kan se at den er skrevet d. 25 marts.....og er faktisk tilbøjlig til at tro de andre admins hellere ikke har fået den, da de overhovedet ikke nævnte det igår, da vi undrede os over ingen af jer 3 kom...

Synes at du skal vente med betaling til du dukker op, det kan vist ikke betale sig for dig at betale det fulde beløb, da der kun er 2 gange igen inden ferien...

Men jeg synes da det er dejligt at du stadig har modet til at komme....glæder mig til du dukker op...

Hygge fra Betina