fredag den 2. maj 2008

Gårdagens Projekter!!

Uha - jah i går gik lige lidt for meget op i spil, men jeg fik da nu alligevel lavet navne LO'erne, den til SQ2008 må komme i dag ( måske ) - men den må jeg jo ikke vise her endnu alligevel. Gåturen i går fik jeg taget, og sådan en ( + frisk luft ) kan give helt nye og spændende ideer og kunne nu godt lige bruge at der lå en scrap-butik lige her ved siden af mig... Hi hi

Her er så Navne LO'erne; Emil's er med blå farve bagved de bogstaver med "hul" i, (svært at se.). Linnea's er holdt i lilla farve, på grund af blomsten. Og min egen er ( surprise ) pink/lyserød. Der mangler dog, et enkelt bogstav på Emil's og på Linnea's gik et par rub-ons istykker for mig ( nye MÅ skaffes ) og der mangler også den stiplede kant i siderne. Men det kommer - så snart der åbner en scrap-butik lige ved siden af mig - (ønske tænkning) :D

(Teksten på LO'et:)
Emil er et fransk drengenavn,
afledt af det latinske ord Æmilius,
der betyder "Venlig".
Januar 2008 er der i Danmark 16.051 der hedder Emil.

(Teksten på LO'et:)
Linnea er opkaldt efter blomsten Linnæa,
der er opkaldt efter en svensk naturforsker
ved navn Carl Von Linné.
Januar 2008 er der i Danmark 563 der hedder Linnea med 2 N'er.

(Teksten på LO'et:)
Maria er et græsk pigenavn,
afledt af det hebraiske Mirjam,
der betyder "den skønne".
Januar 2008 er der i Danmark 27.260 der hedder Maria.

Billede kvaliteten er vist ikke den bedste - men pyt... :)

4 kommentarer:

Thanni sagde ...

Nåå du nåede da langt på den der "Mål-liste" ;D...det er nogen rigtig fine LO'er, og en go' idé at sådan nogen navne-LO's..den tror jeg da lige jeg vil gemme til senere brug :)

Betina Olesen sagde ...

Super ide, at du har fra BOM, og ført den over på børnene.... hmmmm, den ide er jeg vist nødt til at lifte..... jeg har jo kun tænkt på mig selv..... søde LO's, især Linneas, at have blomsten med er bare super.

Hygge fra Betina

Marianne sagde ...

Skønne LOs - og hamrende god idé!!

Anonym sagde ...

De er nu ret sjove, så ved man hvor ens navn stammer fra. :)

Og de BOM udfordringer der, de er også gode til at lave noget lidt anderledes til ens børn også, så det ikke kun bliver LO's fra hverdag og fest, jeg har i hvertfald stor glæde af dem. :)