fredag den 2. maj 2008

Min Post Har Været Forbi!!

- Jeg var dog ikke hjemme da han var her, men dette var hvad han havde med til mig:En bog jeg har bestilt om og over Barcelona.
Det har godt nok ikke noget med scrap at gøre, men
det kan det jo gå hen at blive, eftersom jeg skal ta mange billeder i Barcelona. :D

Uha ja - det var godt nok ikke længe, så sidder jeg i flyveren, uhh..
Jeg er ikke helt så sikker på, at jeg tør det der med at flyve,
men nu er passet i hus, bogen er kommet, og min lyst til at
opleve Barcelona er kæmpe stor, så afsted det skal jeg altså.
Frk.Scrap - der glæder sig... :D

2 kommentarer:

Thanni sagde ...

Kan godt forstå du glæder dig :) - nu må du få taget en masse billeder så der kan blive nogen at scrappe bagefter ;)

Marianne sagde ...

Hvor spændende.... Gid det var mig - kan i hvert fald godt forstå, at du glæder dig ;o)