onsdag den 14. maj 2008

Pakken Der Var ... Åbnet!!

Øv - jeg havde sådan glædet mig til at modtage nogle clear stamps jeg havde købt af Anne Bente - og kom glad ned på posthuset i dag - aflever "hente seddlen" og så kommer damen ved kassen med min pakke og siger "nå den er vist åbent, håber ikke der mangler noget?" JOV - mine stempler manglede :(
Rigtig øv - øv og mere øv - men det var ellers noget dejligt papir med som jeg også havde købt, men damen ved kassen tog det hele igen, skrev en reklamation - og så skulle jeg ellers blot vente en 3 - 4 dage på at høre fra "hovedkontoret" ? ØV!
Hun gav mig telefonnummeret til hovedkontoret, sagde jeg kunne ringe dertil - og ellers måtte jeg finde ud af resten med dem..... Jamen ØV altså - jeg vil bare gerne have mine stempler og papir..
Nu må tiden vise...
:S

2 kommentarer:

Annika sagde ...

Ai hvor trælst.

Håber du får tingene, og det ret hurtigt :( Men hvor mon de er havnet de kære små? Nok ikke det letteste for dem at finde frem.

Hmmm..

Unknown sagde ...

Hvor træls. Håber det hele dukker op inden længe.