fredag den 16. maj 2008

Solsikkernes 7 dag.

Ahh - mine clear stamps som jeg havde købt er blevet fundet, så nu glæder jeg mig bare til at modtage dem! - Håber så at jeg også får mit papir igen? (hmm)

Vores SOLSIKKE PROJEKT går rigtig godt:



Her ses de 7 dage gamle, joh jeg tror det lykkes. :D
- Det er lidt sjovt at følge sådan nogle, man kan nærmest
sidde og se dem vokse - ( eller næsten i hvert fald :)
Der skulle dog have været 2 i hver krukke, men mon
den 4. er gået tabt? Der er i hvert fald ingen skygge af den (endnu).

Jeg har allerede fået en ide til et LO med SOLSIKKE billederne,
så syns nu godt de måtte vokse noget hurtigere (tålmodighed)!

Dét var alt for nu.

Frk.Scrap - der vogter SOLSIKKER!

:P

1 kommentar:

Annika sagde ...

Godt de har fundet stemplerne - puha, det er noget man kan få noia over ;)

Bliver nysgerrig over hvad der skal ske med solsikkerne og LO, det er jo en smuk plante.