søndag den 4. maj 2008

Ups - Lidt Nyt Er Indkøbt!!

Jeg har "kommet til" at købe lidt nyt ;S ( thihi)
Først lidt nye blomster - dem syns jeg er rigtig flotte..
Og så lidt nye knapper, billedet er rigtig
dårligt taget, men jeg ku ikke gøre det
bedre. Det er Nuser på de øverste,
og så farveblyanter, og dalmatiner hunde nederst.

Og igen, lidt knapper - de er også
allerede taget i brug på et layout.

Og igen igen - har jeg købt et nyt album,
det er rigtig lækkert, og jeg tænker at det er
det jeg vil bruge til LO's fra dengang jeg var
yngre. :D

Ja - det var lige det for nu, måske jeg ligger mere op i aften
som jeg fik lavet i går - lige nu er der 2 trolde der skal puttes. :)

3 kommentarer:

Thanni sagde ...

"Kommet til" ...tjaa..det lyder som noget jeg ku' ha' sagt ;D..men det er nogen skønne ting du har fået, blomster kan man IKKE få for mange af og de stribede knapper er da for seje..hvor har du købt dem ?? .hvis nu jeg osse "kommer til" at skulle bruge nogen penge ;D

Anonym sagde ...

Ja "kommet til" er en god undskyldning.. :D

Knapperne købte jeg på Sindal marked i går, manden havde godt nok mange af dem, men jeg ved ikke ellers lige hvem han er eller hvor han kommer fra, desværre. :(

Peggy-Sue sagde ...

aij.. hvor har du købt de dejlige blomster???

Tak for din kommentar på min blog :)