mandag den 9. juni 2008

ATC I Massevis!!

Jeg er gået hen og blevet "lun" på ideen om ACT kort, man bytter dem rundt med andre scrappere, og er man heldig så kan man have en kæmpe samling med ATC kort fra mange mange forskellige scrappere - dét synes jeg er en sjov ting, og spændende at se hvor mange man kan samle sammen. Og endnu mere spændende at se hvor forskellige vi alle sammen laver vores ATC.
Jeg er ikke så hurtig, men her kan I lige få en smugkig på min masseproduktion:P

Ja - er selv spændt på hvad det ender med, men regner med de "snart" er færdige, mine 1. ATC kort. :)

-----------------------------------------------------

SOLSIKKE PROJEKTET:

De bliver kæmpe. De er nu blevet 32 dage, og de vokser lystigt.
Jeg er dog bange for den ene af dem indefor er ved at visne ? Det er den mindste, men pyt så er der 5 tilbage hvis det sker. Kan ikke helt finde ud af, om vi overvander dem, eller om de har det for varmt... Dét må tiden vise.
De er blevet bundet til pinde, og vi overvejer nu at få dem over i en anden potte, før det bliver for sent. Her kan I se dem:

Tak fordi du kiggede med....

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Det ser rigtig spændende ud med de ATC-kort ;o) Glæder mig til at se dem, når de er helt færdige ;o)

Anonym sagde ...

Det må vel kunne kaldes "Scrappernes Pokemonkort" :O) Glæder mig til at se dem færdige...regner med at du oploader nogle af dem.