tirsdag den 10. juni 2008

Mine 1. ATC Kort.

Så fik jeg lavet mine 1. ATC Kort.

Jeg kunne ikke vente længere, så her kan I se de første 6 kort jeg har lavet. Havde tænkt på 12 kort i første omgang, men de næste 6 kommer snart. :D
Da det er første gang jeg laver disse kort, ville det være rart at høre hvad du synes om dem, så jeg kan blive endnu bedre, så jeg håber at du vil ligge en kommentar til mig. :)




Billedet er ikke det bedste, så der kommer et nyt i morgen, jeg måtte bare vise dem nu. :D
Tager også et billed af bagsiden, så I kan se hvad jeg fandt på til den.

(håber I kan klikke på det, så det bilver større)

Kort 1 og 2 er allerede givet ud, og jeg skal bytte mig til nogen inde på scrap katten, lige så snart de næste 6 er færdige. ( i morgen :)

Skulle du have lyst til at bytte, så skrive gerne til mig..

4 kommentarer:

Thanni sagde ...

Jeg synes de er supersøde - sådan rigtig sommerlige :)

Heidi sagde ...

Jeg syntes de ser rigtig søde ud :o) Må selv prøve om jeg kan hitte ud og lave sådan nogle :o) Skønne farver

Fortsat god dag :o)

Anonym sagde ...

Flotte ! Du har godt nok haft travlt :O)

Marianne sagde ...

Skønne, skønne farver..... ;o) Lige til at blive i godt humør af....