søndag den 29. juni 2008

Bare Lige Lidt....

- Flere billeder af Daisy.
Jeg er godt nok gået hen og blevet glad for hende,
og Jubi hun bliver først hentet på tirsdag, så vi får en
ekstra dag med hende. :D :D
Her har hun lagt sig i sofaen, og jeg kæler hende i nakken,
dét kan hun godt lide.
Og så lige en lille lur i vindueskarmen,
nåårh altså....
Hende kan man da ik stå for...
Ok - jeg er ikke vant til katte, så blev helt forskrækket,
da hun i går formiddag begyndte at pive, og hmm lave
mærkelige lyde. Dét fortsatte, og i dag - jamen ih hvor
kan hun altså hyle (vil jeg kalde det).
Ok - hun er i løbetid viser det sig så -
måtte jo skrive til min bror, for lige at være sikker
på der ik var noget helt galt med hende.
(vidste godt katte kommer i løbetid, vidste bare ik de ku hyle meget :P)
Men lyde eller ej, så er hun altså bare så dejlig.
(Om morgen, den sidste uge har hun endda siddet i min datters
vindueskarm og "vinket" til os når vi tog afsted om morgen. Årrrh ! )

--------------------------------------------------------------

Kom lige til at tænke på, jeg helt havde glemt solsikkerne.
De er altså blevet mærkelige, den ene spand med
solsikker, havde jeg stillet ud på altanen en aften,
fordi jeg tænkte; så vokser de nok hurtigere -
men ak, om morgen var de, ja nærmest døde.
Og de solsikker der har været ude hele tiden,
de vokser og vokser, de er dog noget
mærket af den vældige vind der har været,
og synes de ser noget hmm tamme ud,
men de bliver da højere - gad vide om der
nogensinde kommer blomst i dem?!
Her er der lige et billed af dem,
de hænger oppe på væggen, ude på altanen.
Har været helt optaget af andet i weekenden,
så det er ikke blevet til særlig meget scrap -
men pyt, jeg har hygget mig alligevel! ;P hihi

Ingen kommentarer: