tirsdag den 24. juni 2008

Daisy!

Synes lige I derude skulle se Daisy.
Hun er min brors og svigerindes kat, men da de
er taget en tur til cyperen (med 36 graders varme - ak)
ja så fik jeg lov til at passe Daisy.
Og hun er altså bare SÅ sød.

Her er hun godt igang med mine bogstaver, ja
indrømmet, de lå stadig og flød på gulvet
efter søndagens cybercrop. :D
Og her, jamen er hun ikke bare kær?! (og blød)
Hende kunne jeg godt beholde,
men det får jeg helt sikkert ikke lov til.
:S
Kan lige nå et par ATC Kort inden sengetid. :P

6 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hvor er hun sød. Tror det er den nye scrap-mode at have kat, og det lyder altid, som om det er meget underholdende, at have en scrapkat.;0)

Heidi sagde ...

neeeej hvor er den skøn, den ser ud til at have det så godt, så den vil da ikke hjem (hihi) tror du?
Detr er en rigtig scrapcat og husk at scrappe et billede af hende, hun er da dejlig...

Betina Olesen sagde ...

Hvor er hun bare sød..... ja, man kan da ligefrem mærke hvor blød hun er.... men jow, tror da absolut du kommer til at afleverer hende....LOL.... men så et kuld på 8 killinger igår.... så du kan bare sige til..... så skal jeg henvise dig ;-)

kan se at du har fundet ud af at linke.... var ellersved at lave en beskrivelse i hovedet..... he he he

Hygge fra Betina

Anonym sagde ...

Miau for en kær scrapkat :O)

Thanni sagde ...

Hun er da bare alt for sød - og kan godt forstå du ikke ret gerne vil af med hende igen....meen det går nok ikke ;D

Gnyllen sagde ...

Eeej en sød mis!
Jeg skriver lige til alle blogs jeg lige kender da jeg har fået tegnet Amalie til meget billige penge og det er virklig flot. Du kan prøve at se på min blog. Jeg regner med at scrappe et LO med det på.