søndag den 15. juni 2008

Ikke Meget...

- der kommer herfra lige for tiden.
Dén står på ATC Kort, diverse indbydelser,
og små forsøg, og så ellers
oprydning (forsøger i hvert fald)..

Når jeg sådan rigtig får set på mine scrap ting,
som jo er fast inventar i min stue, og begynder at
fylde godt, tænker jeg: Hold da K*** -
jeg synes pludselig jeg har SÅ vildt meget,
og alligevel kan jeg blive ved med at
finde ting jeg synes jeg mangler. :D

Jeg har fået tømt et enkelt skab,
som nu er proppet med scrap -
dog er den ene hylde i skabet mine børns,
og jeg tror næppe der kan presses mere derind. :D

( Her ville jeg have sat et billed af mit scrap hjørne ind,
men ærlig talt: vil skåne Jer for dét syn !! )

:P

4 kommentarer:

Heidi sagde ...

Jeg kender det selv alt alt for godt :o) Har selv et hjørne i stuen der ser ud som om det er løgn :o) Har fået lovning på kontor da familien er ved at være godt træt af det :o)

Betina Olesen sagde ...

Ja, jeg er så også en af dem der hellere ikke har så meget nyt at fortælle på bloggen pt... de Lo'er jeg har lavet er mest til konkurrencer.... så der er jo hellere ikke noget endnu.... nå, vi finder nok på noget ...LOL..

Selvfølgelig ligger jeg da et kort tilside til dig ;-)

Hygge fra Betina

Marianne sagde ...

Jeg kunne da ellers frygtelig gerne tænke mig at se det - om ikke andet så for at se, om det om muligt kan rode mere end mit ;o)

Anonym sagde ...

Hey.. flot side :D du er sq dygtig en dygtig scrapper, frk. scrap ;)