mandag den 16. juni 2008

Mine Nye Clear Stamps

Så kom de, mine nye Clear Stamps.
Jeg har bestilt dem hos ScrapBooktikken
som laver stempler efter eget ønske. Fedt fedt FEDT !
Synes lige jeg ville vise dem frem, da jeg
selv synes de er vildt cool. :D


Kalender Stempel. (clear stamp)
Eksempel på hvordan kalenderen virker.
De er da for lækre, dem skal jeg nok få meget glæde af!
Klik her og se udvalget i clear stamps med danske
tekster, og skulle du sidde med et øsnke
til eget design, laver de også det.
http://scrapbooktikken.dk/shop/danske-tekster-67c1.html
----------------------------------------
Og så lige 4 ATC Kort mere som jeg lige
fik lavet i dag. :D


Frk.Scrap / Der Elsker Clear Stamps + Total vild med ATC Kort !!

5 kommentarer:

MH72 sagde ...

Hvor er de flotte! Jeg er især vild med kalender-stemplet.... jeg er ikke så god til at bruge stempler, men jeg kunne godt finde på at lifte ideen til en printet variant af slagsen :-)

Anonym sagde ...

Wau hvor især det kalenderstempel er GENIALT !! Jeg er heller ikke den store stempelquist, men sådan et stempel ville jeg da helt sikkert få brugt mange gange. Tillykke med dem ! Og det er også nogle fine ATC'er du har lavet...skøn farvesammensætning.

Thanni sagde ...

Fede stempler du har fået!! :)
Dine ATC kort er bare søde - især de nederste er fine i farverne :)

Lotte sagde ...

SKØNNE stempler du har fået fingrene i. Hvor er det dog bare smart! Dine ATC kort er virkelig blevet fine.. Forresten er det herligt at følge dine solsikker.. :D

Anne Bente sagde ...

lækre stempler og søde ATC