mandag den 23. juni 2008

Søndagens Cyber Crop..

Til trods for det var en temmelig livlig søndag herhjemme, fik jeg da alligevel lavet 5 ud af 8 opgaver. Jeg måtte tage natten i brug også, da jeg kom sent igang, men der var også først deadline klokken 9 mandag morgen, så det var dejligt. Her kan I se hvad jeg fik lavet.

Min søn Emil, og hans mange skønne/sjove ansigter.
Det her LO er jeg SÅ glad for!
Ja lave et julekort skulle vi også:
Og så skulle vi scrappe et postkort,
til mit held samler min Datter på postkort, så
det var nemt at vælge et ud.
Synes det der står på det her kort, siger rigtig meget!
Og et LO mere, min datters tidligere værelse,
endelig fik jeg scrappet de billeder, som har lagt i
lang tid. Måske skulle jeg have fjernet ballonen
som pigen står med, men pyt synes det er rigtig flot
alligevel. Det LO er jeg også blevet glad for!
Og og og - så skulle vi scrappe noget fra vores
skraldespand. Min var næsten lige blevet tømt,
så alt der var deri, var denne chipspose,
og banan skrald - ja så valget var ikke svært.
Synes nu den er meget sjov, og chipsene - JA de ER go'e!

Frk.Scrap - takker for et super hyggeligt crop!

Vi ses til September! :D

4 kommentarer:

Thanni sagde ...

Du fik da godt nok nået en del til crop!! :)
Lo'erne med sønnen og datterens værelse er bare super og teksten på "kærligheds-kortet" er så smuk og siger vist det der skal siges :)

Thanni sagde ...

..og så er du lige blevet tagged...kig forbi min blog ;D

Anne Bente sagde ...

åhhhh, så mange super flotte ting du dog nåede at få lavet :)

Susanne sagde ...

Super godt gået. Jeg havde din Kærlighed som vinder