tirsdag den 24. juni 2008

Tagged!!

Uh - jeg er blevet tagged af thanni,
og skal så svare på følgende:

1. Hvad lavede du for 10 år siden?
Tænke tænke - for 10 år siden, havde jeg diverse
rengøringsjobs og var på den fri ungdomsuddannelse.

2. Fem ting på to-do listen idag:
Handle ind.
Til svømning med børnene.
Redde Daisy's hår (pels:P)
Forberede mig til afslutning på skolen i morgen:
(lave hilsner til alle tøserne - bliver hårdt!)
Lave 19 ATC Kort - eller bare nogen af dem. :D

3. Snacks jeg kan lide:
Hmm - er cola snacks ? (anyway så kan jeg lide det!)
De gule chips fra kims, chokolade og nødder.

4. Ting jeg ville gøre hvis jeg var milliardær:
Købe den lyserøde cykel jeg ønsker mig.
Købe et lille hus til os 3 MED scrapværelse.
Tage i toys'r'us med ungerne. :P
Give min far en NY skoda.
Tage familien med ned til varmen.
OG tage min søster med til USA og købe SCRAP!
Åbne min egen scrap shop!
Tror også jeg vil tage en tur mere til barcelona, nu
når jeg "er" milliardær.
:D

5. Steder jeg har boet:
Nørresundby, Aalborg og så Nørresundby igen.

Det var Dét, så skal jeg tagge 3 andre, og det bliver så:

RumleBumle

ScrapBillund

Brittas Verden

Håber at I vil lege med derude..

:)

1 kommentar:

Thanni sagde ...

Det med at lave links er såmænd ik så svært. Når du har sat linket ind så markerer du det og skriver f.eks. Thanni og så virker det stadig som et link. Håber det var forståeligt ;)