lørdag den 19. juli 2008

Jeg Har Fået En Award:


Thanni har været så sød, at give mig denne
Award med disse ord;
det er altid hyg'ligt og spændende at besøge din blog,
der er nemlig altid noget at blive inspireret af,
som f.eks. at gå i gang med at lave ATC-kort ;)
*Dét synes jeg også du skulle gå i gang med ja!;P *

Hvor er det bare dejligt at modtage sådan en,
dén er jeg rigtig glad for -
og hvor er det skønt man kan inspirere andre!

----------------------------------------
Award rules are:
1.Winner takes and uses the LOGO.
2.Make a link to the page who gave you this award.
3.Find at least 7 pages to give this award –
(best blog design, best show of designs, whatever YOU find to
be the reason why it is the most BRILIANT web page).
4.Make links to the pages you choose.
5.Make a comment and let them know they have been AWARDED
- Jeg vender straks tilbage med dem jeg vil give denne Award til!
*tænkepause*

1 kommentar:

Thanni sagde ...

Jamen ved du hvad - jeg ER faktisk igang med de ATC-kort..NÅ!!! ;P