torsdag den 10. juli 2008

Kært Barn Har Mange Ansigter..

Jeg har fået lavet et album ud af de store spillekort man kan få. Da mine børn er rigtig rigtig gode til at lave mange ansigter, synes jeg det skulle scrappes. JA der ER mange billeder, men jeg synes det hele skulle med, så jeg håber I vil se dem alle, og læg endelig gerne en kommentar til mig. :) :)

Før:


Efter:














Så er det så min plan, at lave et magen til, (til min søn) som indtil videre ser sådan ud.

Og jeg skal også have lavet et der kommer til at hedde:Sleeping Beauty. Hvorfor ? - dét vil tiden vise! ;D

Hvis du nåede hele herned, så mange tak fordi du kiggede med. :)

19 kommentarer:

Thanni sagde ...

Det var da den fedeste idé - og et super album du har fået lavet!! :)
Hvor kan man købe de store spillekort - altså tænker sårn mest her i "vores" område ;)

Mia sagde ...

Hold op hvor er det et flot album....

Cowgirl sagde ...

Sikke et flot album og med så mange fine detaljer og tilbehør - LÆKKERT LÆKKERT - så flot lavet - stor ros herfra

Louise sagde ...

Det er et rigtig flot album. Har du bare dekoreret kortene ?

Scrapknus
Louise

Anonym sagde ...

Prøver lige igen, måske bliver min besked vist 2 gange...Men du har ogå fortjent dobbelt ros
Wow, hvor er det bare et flot
album. Kæmpe arbejde med mange flotte detaljer. Glæder mig til at se den anden. Kh 10na

Kirsten sagde ...

WAUW hvor er det flot. Det er du dælme sluppet godt fra.
Jeg synes det er imponerende så meget du har fået plads til på sådan en lille "side".

Helle sagde ...

Vildt lækkert album... vil da også købe de store kort når jeg en dag falder over dem (hvor købte du dem?)
Hvad siger hun til albummet? jeg lifter lige nogle ideer fra albummet... tak fordi vi måtte se.
Knus Helle
(tobiaskristian)

FrkScrap sagde ...

Tusind tak for Jeres ros - det var et stort arbejde, der tog længere tid end jeg havde regnet med, men er rigtig glad for I synes om det, så tør jeg godt give mig i kast med det andet til min søn. :)

Jeg kan desværre ikke huske hvor de er købt, da det er nogle gamle kort jeg fandt i et skab med mange spil. Men jeg mener engang at have set dem i en Tiger butik i Aalborg..

Jeg har limet papirer på alle kortene, hver og en side, og så eller bare gået i gang med at pynte osv - siderne holder bedre synes jeg med sådan et kort imellem, da jeg først prøvede at lave et par sider uden kort.

Linnea har ikke set albummet endnu, hun kommer først hjem på Søndag, så glæder mig til at høre hvad hun siger...

Igen TAK for Jeres ros - det varmer! :)

Anonym sagde ...

Også ros fra mig.. rigtig flot Maria.. og go ide med kortene.

Tilte sagde ...

Det ser bare godt ud, og sikke mange fede detaljer ... super god idé :)

Mutte sagde ...

Super flot album, og sikken nogle sjove foto's.

Heidi sagde ...

waw super flot album og rigtig god ide :o) Din datter kan da kun blive helt vild glad når hun ser det :o)

Unknown sagde ...

Rigtig god ide. Har lige haft besøg af en lille pige som også har 1000 forskellige udtryk. og så kom jeg til at tæknke på din ide.

Anne Bente sagde ...

åhhh hvor er det bare et skønt album, og såå gode billeder :)

Charlotte sagde ...

ARJJJ - hvor er det bare fantastisk godt!! Super god ide. Jeg er sikker på din datter bliver glædeligt overrasket og kan sidde der og grine lidt af sine mange herlige ansigtsudtryk.
Lækkert at du har puttet små tags, kroner, cikelbilleder osv. ind her og det. Det ser super godt ud! :-)

Marianne sagde ...

Det her er Så sejt!! Kom til at smile flere gange ved de billeder - og det vil hun helt sikkert også gøre ;o)

Mette sagde ...

wouw et flot album - det er en rigtig god ide

Gitte Ottosen sagde ...

Forrygende album du har lavet der, må vist ud og se om ikke jeg kan finde sådan et spil kort :-)

Thanni sagde ...

Der ligger en bette "ting" til dig på min blog ;)